Nový a zcela přepracovaný Range Rover Sport je nyní ještě lepší než dříve. Mistrovské skloubení dynamických schopností na silnici a úžasné průchodnosti terénem potěší každého řidiče.
Range Rover Sport je robustní a bezpečný, přesto mrštný a úsporný. Vzrušení z jízdy doplňuje vrcholný luxus.
Díky vyšší poloze za volantem budete mít skvělý výhled z vozu, sofistikovaný podvozek přitom zajišťuje obdivuhodné jízdní vlastnosti a jistotu v každé situaci.
Interiér vozu kombinuje sportovní zaměření a maximální komfort. Vůz je nabitý nejmodernějšími technologiemi, které se starají o bezpečí a pohodlí posádky i snadné řízení. V dostupné výbavě nechybí zvukový systém o výkonu 1 700 W, displeje pro zábavu cestujících vzadu nebo prostorový kamerový systém pro dokonalý monitoring okolí vozu.
Díky inovativní celohliníkové karoserii bylo dosaženo excelentní dynamiky a vysoké efektivity provozu. Range Rover Sport je nyní mrštnější a úspornější než dosud!
K dispozici je řada prvků výbavy, široká paleta barev a několik motorizací. Zvolit můžete vznětový motor V6 i pětilitrový osmiválec o výkonu až 550 k.
Ať už je váš vkus jakýkoli, Range Rover Sport si můžete kompletně přizpůsobit. Jen si vyberte z možností níže.
Range Rover Sport je k dispozici v pěti stupních výbavy: S, SE, HSE, HSE Dynamic a Autobiography.
Nový Range Rover Sport má samonosnou celohliníkovou karoserii, která je nesmírně tuhá a zároveň lehká. Je konstruována tak, aby poskytovala konstrukční pevnost, vyšší tuhost, bezpečnost a dokázala odolávat extrémním nárokům v náročných podmínkách při jízdě na silnici i v terénu.
Stopový | 12,1 m |
Obrysový | 12,6 m |
Počet otáček volantu mezi rejdy | 2,75 |
Světlá výška pro jízdu v terénu | 265 mm |
Standardní světlá výška | 200 mm |
Maximální brodivost | 850 mm |
Celková délka | 4 850 mm |
Rozvor | 2 923 mm |
Výška† | 1 785mm |
Rozchod kol vpředu | 1 690 mm |
Rozchod kol vzadu | 1 685 mm |
Šířka (se sklopenými vnějšími zpětnými zrcátky) | 2 073 mm |
Šířka (včetně vnějších zpětných zrcátek) | 2 220 mm |
Nájezdový úhel vpředu | |
Standardní světlá výška | 25,8° |
Terénní (ke spoileru) | 31,0° |
Přechodový úhel | |
Standardní světlá výška | 19,4° |
Terénní | 24,6° |
Nájezdový úhel vzadu | |
Standardní světlá výška | 26,4° |
Terénní (k nárazníku) | 30,9° |
Provozní vlastnosti | VZNĚTOVÝ LR-TDV6 3,0 |
Spotřeba paliva | |
Kombinovaná l/100 km | 7,3 |
Emise CO₂ (g/km) | 194 |
Systém pohonu | pohon všech kol (4WD) |
Výkon (kw / k) | 190 / 258 |
Zdvihový objem (cm3) | 2 993 |
Počet válců | 6 |
Uspořádání válců | Podélně uložené V6 |
Otáčky max. točivého momentu (min-1) | 2 000 |
Provozní vlastnosti | VZNĚTOVÝ LR-SDV6 3,0 |
Spotřeba paliva | |
Kombinovaná l/100 km | 7,5 |
Emise CO₂ (g/km) | 199 |
Systém pohonu | pohon všech kol (4WD) |
Výkon (kw / k) | 215 / 292 |
Zdvihový objem (cm3) | 2 993 |
Počet válců | 6 |
Uspořádání válců | Podélně uložené V6 |
Otáčky max. točivého momentu (min-1) | 2 000 |
Provozní vlastnosti | ZÁŽEHOVÝ LR-V8 SUPERCHARGED 5,0 |
Spotřeba paliva | |
Kombinovaná l/100 km | 12,8 |
Emise CO₂ (g/km) | 298 |
Systém pohonu | pohon všech kol (4WD) |
Výkon (kw / k) | 375 / 510 |
Zdvihový objem (cm3) | 4 999,7 |
Počet válců | 8 |
Uspořádání válců | Podélně uložené V8 |
Otáčky max. točivého momentu (min-1) | 2 500 - 5 500 |
RANGE ROVER SPORT S / SE |
RANGE ROVER SPORT HSE |
||||||
![]() |
![]() |
||||||
19" KOLA S PĚTI DĚLENÝMI PAPRSKY | 20" KOLA S PĚTI DĚLENÝMI PAPRSKY | ||||||
RANGE ROVER SPORT HSE Dynamic |
RANGE ROVER SPORT Autobiography |
||||||
![]() |
![]() |
||||||
21" KOLA S PĚTI DĚLENÝMI PAPRSKY | 21" KOLA S PĚTI DĚLENÝMI PAPRSKY |
Interiér všech verzi zcela nového modelu Range Rover Sport definuje moderní způsob života. Výrazné architektonické linie interiéru jsou vyváženy tlumeným osvětlením a výběrem rozmanitých barevných kombinaci.
Uspořádání sedadel bylo důmyslně přepracováno s ohledem na novy průběh střechy a při variantě 5+2 zahrnuje dvě „tajná sedadla“, která lze ukrýt pod podlahu zavazadlového prostoru. Jsou určena zejména pro děti dospívající. Na krátké vzdálenosti je mohou použit i dvě dospěle osoby.
RANGE ROVER SPORT S
RANGE ROVER SPORT SE
RANGE ROVER SPORT HSE/HSE s paketem Dynamic
RANGE ROVER SPORT Autobiography
Adaptivní tempomat s asistentem pro jízdu v popojíždějící koloně, funkcí inteligentního brzdění v nouzové situaci a s aktivními bezpečnostními pásy
Adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control) je vylepšený tempomat, který dokáže udržovat přednastavenou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla i při měnící se rychlosti jízdy. Funkčnost adaptivního tempomatu ACC rozšiřuje asistent pro jízdu v popojiždějící koloně. Brzdí až do úplného zastaveni, pokud vůz dojede na konec stojící kolony. Funkce inteligentního brzdění v nouzové situaci používá radar pro detekci vozidel jedoucích stejným směrem a automaticky snižuje nárazovou rychlost, pokud vypočítá, že je čelní kolize neodvratitelná.