Technické vylepšení pro Range Rover a pro Range Rover Sport

ÚVOD > O nás > Aktuality > Článek
17.07.2014

Nejdůležitější novinkou u obou modelů s dieselovým motorem SDV8 je navýšení točivého momentu. Vidlicový osmiválec má nyní výkon 339 koní a 740 N.m, což je o 40 newtonmetrů více, přičemž maximum točivého momentu je k dispozici od 1700 do 3300 otáček. Díky tomu došlo ke zlepšení pružného zrychlení od pátého po osmý rychlostní stupeň až o 6,5 %, přičemž se také zlepšila schopnost tažení přívěsů. Dále byla přepracována osmistupňová automatická převodovka ZF a to včetně měniče. I přes nárůst síly zůstala spotřeba auta na stejné úrovni.

Oba vozy jsou nyní dostupné s pevnou panoramatickou střechou a elektrickými roletkami, které umocní dojem prostornosti kabiny. Pro Range Rover jsou také připravena nová šedá 19" palcová kola se saténovou povrchovou úpravou. Tyto kola jsou určena zákazníkům, kteří často cestují po horších površích. Pro luxusní prodlouženou verzi modelu Range Rover byly nově vyvinuty 22" palcové ráfky. Škálu laků karoserie obohacuje Aruba silver a Kaikoura Stone. Ti, kdo využívají často sklápění zadních sedadel, ocení funkci Intelligen Cargo Mode, která sklopená sedadla samočinně posune co nejvíce vpřed.

Range Rover Sport se nově lakuje v barvě Aruba silver a jeho ližiny a prahové lišty lze mít v barvě vozu nebo v kontrastní černé.

Oba modely také lze vybavit bezpečnostními systémy Land Rover InControl Remote a InControl Secure, které v případě potřeby zavolají pomoc, popřípadě vyhledají odcizený vůz. Nechybí ani InControl Apps a InControl Wi-Fi, komunikující se smartphony na platformách Android i Apple. Tyto systémy zajišťují bezdrátový přístup k internetu na palubě pomocí wi-fi.